🚚 Gratis verzending incl. Track & Trace

📦 Voor 23:00 besteld = Vandaag verzonden

🌟 55.000+ Tevreden klanten bij avolegy.nl

📧 Mail met ons: info@avolegy.nl

    FAQ

    Welke betalingsmethoden accepteren wij?

    Wij accepteren alle gangbare creditcards (VISA, MasterCard, Maestro, AMEX) IDEAL betalingen, Bancontact, Apple Pay en Google Pay. Wij aanvaarden geen persoonlijke cheques, postwissels, directe bankoverschrijvingen, pinbetalingen of  contante betalingen bij levering.

    Hoe veilig is mijn online bestelling?

    Wanneer u online bestellingen plaatst met uw creditcard, wordt al uw informatie ingevoerd op een SSL-beveiligde webpagina. Uw informatie wordt vervolgens SSL-gecodeerd en rechtstreeks naar het netwerk van onze creditcardaanbieder gestuurd, waar uw kaart en transactie geautoriseerd en goedgekeurd zijn. Uw creditcardgegevens wordt niet op onze servers opgeslagen.

    Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

     

    Voor wijzigingen of annuleringen contacteert u altijd eerst onze klantenservice. info@avolegy.nl 

    Houd er rekening mee dat een bestelling die al verpakt of verzonden is, kan je niet meer annuleren.

    Kan ik mijn verzendadres wijzigen nadat ik een bestelling heb geplaatst?

    Heeft u het verkeerde verzendadres opgegeven neem dan contact op met onze klanten service via: Info@avolegy.nl de klantenservice zal u dan verder helpen met het aanpassen van uw verzendgegevens.

    Houd er rekening mee dat uw verzendadres niet meer gewijzigd kan worden nadat de bestelling verwerkt of verzonden is. 

    Wanneer komt mijn bestelling aan?

    De levertijd is 7-15 werkdagen. Zodra de bestelling is verzonden, zullen we uw trackinginformatie de volgende dag per e-mail verzenden, aangezien trackinginformatie over het algemeen 24 uur nadat we de bestelling hebben verzonden beschikbaar is. Wij zijn niet verantwoordelijk voor vertragingen veroorzaakt door de douane in uw land.

    Hoe volg ik mijn bestelling?

    U ontvangt trackinginformatie via e-mailen zodra uw bestelling is verzonden. Meestal ontvang je het trackingnummer een dag nadat we je bestelling hebben verzonden. U kunt uw bestelling ook volgen via het Track & Trace tabblad via onze website

    Kan ik meerdere kortingscodes in één bestelling gebruiken?

    Actie- en kortingscodes kunnen niet worden gebruikt in combinatie met andere acties en kortingen, tenzij anders vermeld.

    Wat moet ik doen als er items in mijn bestelling ontbreken?

    Mocht er nog iets ontbreken, neemt u dan direct contact met ons op via. Info@avolegy.nl

    Wanneer wordt mijn bestelling verwerkt?

    We verwerken bestellingen tussen maandag en vrijdag. Bestellingen worden binnen 2-3 werkdagen vanaf de besteldatum verwerkt en de volgende dag na de verwerkingsdag verzonden. Houd er rekening mee dat we niet in het weekend verzenden. 

    Neem contact met ons op als u geen trackingbevestiging heeft ontvangen na 5 werkdagen vanaf de dag dat u uw betaling heeft gedaan.

    Hoe kan ik een artikel retourneren?

    Als u niet tevreden bent met uw aankoop en een artikel wilt retourneren, neem dan binnen 30 dagen na ontvangst van uw bestelling contact met ons op. Geef uw bestelnummer en de reden voor uw retourzending op. Ons klantenservice team zal het retouraanvraag beoordelen en zal verdere instructies sturen als de retourzending is goedgekeurd.

    Raadpleeg ons retourbeleid voor een lijst met de laatste uitverkoopartikelen. Alle retourzendingen moeten in originele staat zijn met intacte verpakking 

    Wat moet ik doen als het artikel / de artikelen die ik heb ontvangen defect / onjuist / beschadigd zijn?

    Neem binnen 7 dagen na ontvangst van uw bestelling contact met ons op als u goederen heeft ontvangen die onjuist, ontbrekend en / of defect zijn. Vermeld a.u.b. uw bestelnummer, foto's van het artikel (de artikelen) en alle gerelateerde referenties bij ontvangst van uw pakket. We zullen ons uiterste best doen om uw zaak zo snel mogelijk op te lossen.

    Hoe lang duurt het retourproces?

    Het verwerken van retourzendingen kan tot 14 werkdagen duren vanaf de dag dat we je retourzending hebben ontvangen. We zullen je een e-mail sturen om te bevestigen zodra je retourzending is verwerkt.

    Wanneer ontvang ik mijn geld terug?

    Alle terugbetalingen worden bijgeschreven op uw oorspronkelijke betalingsmethode. Als u met een creditcard of betaalpas heeft betaald, worden de terugbetalingen binnen 7-10 werkdagen na ontvangst van het geretourneerde artikel of annuleringsverzoek naar de bank die de kaart heeft uitgegeven, verzonden. Neem contact op met de bank die de kaart heeft uitgegeven als u vragen heeft over wanneer het tegoed op uw rekening wordt bijgeschreven.

    Als u nog geen krediet heeft ontvangen voor uw retourzending, doet u het volgende: Neem contact op met de bank / creditcardmaatschappij. Het kan even duren voordat de terugbetaling op uw account is bijgeschreven.